Для семикласників
Хімічні рівняння
Відеоролики про те, як правильно розставляти коефіцієнти в хімічних рівняннях:
7 клас. Хімічні рівняння.
Хімічні рівняння. Схема хімічної реакції.
Самостійна робота
Увага, нові завдання!!!Термін виконання 31.03-06.04
2.Опрацюйте параграфи 21- 24, зосередьте увагу на ст.130-131.Хімічні рівняння. Схема хімічної реакції.
Самостійна робота
Увага, нові завдання!!!Термін виконання 31.03-06.04
Хімічні властивості кисню
1Перегляньте відео:7 клас. Хімічні властивості кисню
Взаємодія кисню з неметалами
3.Виконайте вправи:158,159,161.4.Виконайте завдання для самоконтолю Документ без назви5.Виконайте самостійну роботуВластивості кисню
2.Опрацюйте параграфи 25-26.
3.Виконайте вправи: 183,190,192
4. Виконайте роботу на порталіМійклас та у Гугл формі
Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04
Тема. Вода.Виготовлення розчинів
1Перегляньте відео:
2.Опрацюйте параграф 27, зосередьте увагу на ст.156-158
3. Виконайте вправи 195-197
4.Виконайте роботу на порталі Мійклас
Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04
Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04
Тема. Вода.Виготовлення розчинів
1Перегляньте відео:
2.Повторити параграф 27, зосередьте увагу на ст.156-158
3. Виконайте вправи 198,199
4.Виконайте роботу на порталі Мійклас
Для восьмикласників
Розв'язування задач
Відеоролики, що допоможуть у розв'язуванні задач:
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами.Спробуйте самостійно
Увага!!! Нове завдання.Термін виконання 31.03-06.04
Основні класи неорганічних сполук
1Перегляньте відео:
Хімічні властивості кислот
1. Кислоти змінюють забарвлення індикаторів
2. Кислоти реагують з металами , які в ряду напруг металів розміщені до Н (усі крім Сu , Нg , Аg , Рt , Аu )
( реакція заміщення )
Zn + Н2SО4 = ZnSО4 +Н2
2 Аl + 6 НСl = 2 АlСl3 + 3 Н2
3. Кислоти реагують з оксидами металів
( реакція обміну )
СuО + Н2SО4 = СuSО4 + Н2О
Fе2О3 + 6 НСl = 2 FеСl3 + 3 Н2О
4. Кислоти реагують з основами
( реакція нейтралізації )
NаОН + НСl = NаСl + Н2О
Сu(ОН)2 + Н2SО4 = СuSО4 + 2 Н2О
5. Кислоти реагують з деякими солями , якщо в результаті реакції утворюється газ або осад
( реакція обміну )
СаСО3 + 2 НСl = СаСl2 + Н2СО3
АgNО3 + НСl = АgСl + НNО3
2.Опрацюйте параграф 30
3.Виконайте вправи:237,240,243,244
4.Виконайте домашній експеримент"Дія на сік буряка лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину
5.Виконайте: Самостійна робота
3.Виконайте вправи:237,240,243,244
4.Виконайте домашній експеримент"Дія на сік буряка лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину
5.Виконайте: Самостійна робота
Увага!!! Нове завдання.Термін виконання 06.04-10.04
Основні класи неорганічних сполук.Солі
1Перегляньте відео:
2.Опрацюйте параграф 32
3.Виконайте вправи: 255,259
4.Підготувати проєкт на вибір:"Хімічний склад і використання мінералів" або"Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини"
5. Виконайте роботу на порталіМійклас таТести
Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04
2.Опрацюйте параграф 33
3.Виконайте вправи: 269,272
3.Виконайте вправи: 269,272
4. Виконайте роботу на порталіМійклас
Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04
Тема.Загальні способи добування кислот і середніх солей
1Перегляньте відео:
3.Опрацюйте параграфи 35,36
4.Виконайте вправи: 281,282,287
4.Виконайте вправи: 281,282,287
Матеріали для учнів 9 класів
"Органічна хімія"
Поняття про органічні сполуки
Метан та його хімічні властивості. Гомологи метану
Фізичні та хімічні властивості етену та етину.
Ознайомтесь з складом звичайного мила, його миючою дією, історією винекнення
Трохи гумору))) Розгляньте інформацію про жири як естери вищих жирних кислот та гліцеролу, розчинність у воді та інших розчинниках ,дізнайтесь про їх біологічну роль
Опрацюйте параграфи 29,30,Виконайте вправи:219,220,224,244
Підготуйте навчальний проєкт"Виготовлення мила з мильної основи"
Виконайте самостійну роботу
Увага нове завдання !Термін виконання 06.04-10.04
1Відвідайте сторінку
2Перегляньте відео
2.Опрацюйте параграфи 31,32
3.Виконайте вправи: 229,236,231
4.Підготувати проєкт на вибір:"Дослідження хімічного складу їжі" або"Хімічний склад жувальних гумок"
5. Виконайте роботу на порталіМійклас
Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04
Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-06.04
Перегляньте відео про вищі жирні карбонові кислотиОзнайомтесь з складом звичайного мила, його миючою дією, історією винекнення
Трохи гумору))) Розгляньте інформацію про жири як естери вищих жирних кислот та гліцеролу, розчинність у воді та інших розчинниках ,дізнайтесь про їх біологічну роль
Опрацюйте параграфи 29,30,Виконайте вправи:219,220,224,244
Підготуйте навчальний проєкт"Виготовлення мила з мильної основи"
Виконайте самостійну роботу
Увага нове завдання !Термін виконання 06.04-10.04
1Відвідайте сторінку
2Перегляньте відео
3.Виконайте вправи: 229,236,231
4.Підготувати проєкт на вибір:"Дослідження хімічного складу їжі" або"Хімічний склад жувальних гумок"
5. Виконайте роботу на порталіМійклас
Увага нове завдання !Термін виконання 13.04-17.04
1.Перегляньте відео
2.Опрацюйте Документ
3.Опрацюйте параграфи 30,32
4.Підготувати проєкт на вибір:"Друге життя паперу" або"Джерела органічного забруднення території громади"
Матеріали для учнів 10 класів
"Органічна хімія"
Трохи практики: 1 завдання та 2 завдання
Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-10.04
Перегляньте інформацію про нітрогеновмісні сполуки: аміни, амінокислоти, білки і т.д.
Щоб якісно виконати тести, рекомендую ознайомитись з лабораторною роботоюКольорові реакції білківОпрацюйте параграфи 27-29 і виконайте вправи: 197,198,204,209
Підготуйте навчальні проєкти на вибір"Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості,дія на організм людини, застосування", або"Анілін- основа для виробництва барвників",або "Виведення плям органічного походження"(як ось, наприклад:)
Необхідо повторити
Підготуйте навчальні проєкти на вибір"Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості,дія на організм людини, застосування", або"Анілін- основа для виробництва барвників",або "Виведення плям органічного походження"(як ось, наприклад:)
Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04
Перегляньте інформацію
Ознайомтесь з цим документом
Опрацюйте параграфи 30-31 і виконайте вправи: 226,227,231
Підготуйте навчальні проєкти на вибір "Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості" або "Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями"Пройдіть тест
Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04
Перегляньте відео(перепошую, що перших два російською мовою, не знайшла іншого):
Опрацюйте параграф 33 і виконайте вправи: 246,247
Пройдіть Тест
Матеріали для учнів 11 класів
Підготовка до ЗНО 2020
Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-06.04
Ознайомтесь з інформацією про лужні та лужноземельні метали
Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-06.04
Ознайомтесь з інформацією про лужні та лужноземельні метали
Дізнайтесь про застосування сполук Кальцію та Натрію Опрацюйте параграф 30 і виконайте вправи: 3-5.Підготуйте навчальні проєкти на вибір "Усунення тимчасової і постійної жорсткості води" або"Властивості і застосування карбонатів, нітратів, ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів".Виконайте самостійну роботу
Відвідайте сторінку Мій клас
Увага нове завдання !Термін виконання 06.04-10.04
Ознайомтесь з інформацією про
Увага нове завдання !Термін виконання 06.04-10.04
Ознайомтесь з інформацією про
Дізнайтесь про:
Опрацюйте параграфи 33-35 і виконайте вправи: 5, 6 ст 164.Підготуйте навчальні проєкти на вибір "Неорганічні речовини в фармації( або в домашній аптечці) і харчовій промисловості" або"Властивості та застосування карбонатів, нітратів,ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію".
Відвідайте сторінку Мій клас
Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04
Перегляньте інформацію
Опрацюйте параграфи 39-40 і виконайте вправи: 1(б,в), 2 ст 182 . Виконати Тест
Відвідайте сторінку Мій клас з подальшим виконанням перевірочної роботи.
Увага, нові завдання!!!Термін виконання 21.04-24.04
Відвідайте сторінку Мій клас з подальшим виконанням перевірочної роботи.
Увага, нові завдання!!!Термін виконання 21.04-24.04
Перегляньте відео:
Повторіть параграфи 39-40, а також опрацюйте сторінки184-185 і виконайте вправи: 3,4 ст.182 . Відвідайте сторінку Мій клас з подальшим виконанням перевірочної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар