Дистанційне Навчання

Для семикласників

Хімічні рівняння

Відеоролики про те, як правильно розставляти коефіцієнти в хімічних рівняннях:

2.Опрацюйте параграфи 21- 24, зосередьте увагу на ст.130-131.
3.Виконайте вправи:158,159,161.
4.Виконайте завдання для самоконтолю Документ без назви5.Виконайте самостійну роботуВластивості кисню


Увага, нові завдання!!!Термін виконання 06.04-10.04

Тема. Вода

1Перегляньте відео:



2.Опрацюйте параграфи  25-26.
3.Виконайте вправи:  183,190,192

4. Виконайте роботу на порталіМійклас та у Гугл формі
Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04

Тема. Вода.Виготовлення розчинів


1Перегляньте відео:



2.Опрацюйте параграф   27, зосередьте увагу на  ст.156-158

3. Виконайте вправи   195-197

4.Виконайте роботу на порталі Мійклас  
                   Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04

Тема. Вода.Виготовлення розчинів

1Перегляньте відео:



2.Повторити  параграф   27, зосередьте увагу на  ст.156-158
3. Виконайте вправи   198,199

4.Виконайте роботу на порталі Мійклас

Для восьмикласників

Розв'язування задач

Відеоролики, що допоможуть у розв'язуванні задач:
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами.

Спробуйте самостійно 

Увага!!! Нове завдання.Термін виконання 31.03-06.04

Основні класи неорганічних сполук

1Перегляньте відео:

Хімічні властивості кислот


2. Кислоти  реагують з металами ,  які  в  ряду  напруг  металів  розміщені  до Н  (усі  крім  Сu , Нg , Аg , Рt , Аu  )
       ( реакція  заміщення )

       Zn  +  Н24      =  ZnSО4   +Н2 ­
       2 Аl  +  6 НСl  =  2 АlСl3  +  3 Н2 ­

       ( реакція  обміну )

       СuО  +  Н24  =  СuSО4  +  Н2О
       Fе2О3  +  6 НСl  =  2 FеСl3  +  3 Н2О
4.  Кислоти  реагують з основами
       ( реакція  нейтралізації )

       NаОН  +  НСl  =  NаСl  +  Н2О
       Сu(ОН)2  +  Н24  =  СuSО4  +  2 Н2О

5.  Кислоти  реагують з деякими солями  ,  якщо  в  результаті  реакції  утворюється  газ  або  осад 
       ( реакція  обміну )
                                                                                           
      СаСО3  +  2 НСl   =   СаСl2  +  Н2СО3
                                                                                      
     АgNО3  +  НСl   =   АgСl +  НNО3   
2.Опрацюйте параграф 30
3.Виконайте вправи:237,240,243,244
4.Виконайте   домашній експеримент"Дія на сік буряка лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину
5.ВиконайтеСамостійна робота

Увага!!! Нове завдання.Термін виконання 06.04-10.04

Основні класи неорганічних сполук.Солі


1Перегляньте відео:






2.Опрацюйте параграф  32
3.Виконайте вправи:  255,259

4.Підготувати проєкт на вибір:"Хімічний склад і використання мінералів" або"Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини" 

5. Виконайте роботу на порталіМійклас таТести
                                  

                          Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04
2.Опрацюйте параграф  33
3.Виконайте вправи:  269,272
4. Виконайте роботу на порталіМійклас
              Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04

Тема.Загальні способи добування кислот і середніх солей

1Перегляньте відео:
2.Попрацюйте з документом
3.Опрацюйте параграфи  35,36
4.Виконайте вправи:  281,282,287
5. Виконайте роботу на порталіМійклас

Матеріали для учнів 9 класів

"Органічна хімія"

Поняття про органічні сполуки
Метан та його хімічні властивостіГомологи метану
Фізичні та хімічні властивості етену та етину.
Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-06.04
Перегляньте відео про вищі жирні карбонові кислоти
Ознайомтесь з складом звичайного мила, його миючою дією, історією винекнення
Трохи гумору)))  Розгляньте інформацію про жири  як естери вищих жирних кислот та гліцеролу, розчинність у воді та інших розчинниках ,дізнайтесь про їх біологічну роль
Опрацюйте параграфи 29,30,Виконайте вправи:219,220,224,244
Підготуйте  навчальний проєкт"Виготовлення мила з мильної основи"
Виконайте самостійну роботу
                    Увага нове завдання !Термін виконання 06.04-10.04
1Відвідайте сторінку
2Перегляньте відео 

2.Опрацюйте параграфи 31,32
3.Виконайте вправи:  229,236,231

4.Підготувати проєкт на вибір:"Дослідження хімічного складу їжі" або"Хімічний склад жувальних гумок" 
5. Виконайте роботу на порталіМійклас

 Увага нове завдання !Термін виконання 13.04-17.04

1.Перегляньте відео

2.Опрацюйте Документ
3.Опрацюйте параграфи 30,32
4.Підготувати проєкт на вибір:"Друге життя паперу" або"Джерела органічного забруднення території громади" 
5. Виконайте роботу на порталі Мійклас
Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04
Тема.Нітрогеновмісні сполуки
1Перегляньте відео:
2Опрацюйте параграф 33
3.Виконайте вправи 238,241
4. Виконайте роботу на порталі Мійклас

Матеріали для учнів 10 класів

"Органічна хімія"

Трохи практики: 1 завдання та 2 завдання

Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-10.04


Щоб якісно виконати тести, рекомендую ознайомитись з  лабораторною роботоюКольорові реакції білківОпрацюйте параграфи  27-29 і виконайте вправи 197,198,204,209
Підготуйте навчальні проєкти на вибір"Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості,дія на організм людини, застосування", або"Анілін- основа для виробництва барвників",або "Виведення плям органічного походження"(як ось, наприклад:)


Необхідо повторити
Виконайте самостійну роботу
 Відвідайте сторінку Мій клас

   Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04

Перегляньте інформацію 

       Ознайомтесь з цим документом

Опрацюйте параграфи  30-31 і  виконайте вправи: 226,227,231

Підготуйте навчальні проєкти на вибір "Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості" або "Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями"Пройдіть тест
             
    Увага, нові завдання!Термін виконання 21.04-24.04 
Перегляньте відео(перепошую, що  перших два російською мовою, не знайшла іншого):
 
Опрацюйте параграф 33 і виконайте вправи: 246,247
Пройдіть Тест

Матеріали для учнів 11 класів

Підготовка до ЗНО 2020

3. Онлайн тести можна пройти тут
4.Програма дистанційного навчання наприклад

Увага нове завдання !Термін виконання 31.03-06.04
Ознайомтесь з інформацією про лужні та лужноземельні метали

Дізнайтесь про застосування сполук  Кальцію та  Натрію Опрацюйте параграф  30 і виконайте вправи 3-5.Підготуйте навчальні проєкти на вибір "Усунення тимчасової і постійної жорсткості води" або"Властивості і застосування карбонатів, нітратів, ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів".Виконайте самостійну роботу
 Відвідайте сторінку Мій клас
                                   Увага нове завдання !Термін виконання 06.04-10.04
Ознайомтесь з інформацією про

Дізнайтесь про:


Опрацюйте параграфи   33-35 і  виконайте вправи:  5, 6 ст 164.Підготуйте навчальні проєкти на вибір "Неорганічні речовини в фармації( або в домашній аптечці) і харчовій промисловості" або"Властивості та застосування карбонатів, нітратів,ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію".
 Відвідайте сторінку Мій клас

   Увага, нові завдання!Термін виконання 13.04-17.04

Перегляньте інформацію 





Опрацюйте параграфи   39-40 і  виконайте вправи 1(б,в), 2  ст 182 . Виконати Тест
 Відвідайте сторінку Мій клас з подальшим виконанням перевірочної роботи.

Увага, нові завдання!!!Термін виконання 21.04-24.04
Перегляньте відео:
 Повторіть параграфи   39-40, а також опрацюйте сторінки184-185 і  виконайте вправи:  3,4 ст.182 .  Відвідайте сторінку Мій клас з подальшим виконанням перевірочної роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар